Promocje
Wagon platforma Sggmrss 90 H0-1:87 Touax (DFDS i Van Dijk) ep. VI, ACME 40387
Wagon platforma Sggmrss 90 H0-1:87 Touax (DFDS i Van Dijk) ep. VI, ACME 40387

449,99 zł

Cena regularna: 518,99 zł

zestaw
Wagon sypialny Typ WLABm TEN H0-1:87 SBB ep. V,  ACME 50594
Wagon sypialny Typ WLABm TEN H0-1:87 SBB ep. V, ACME 50594

324,99 zł

Cena regularna: 369,99 zł

Wagon sypialny Typ WLAB 32s w H0-1:87 OBB ep. V-VI,  ACME 52643
Wagon sypialny Typ WLAB 32s w H0-1:87 OBB ep. V-VI, ACME 52643

329,99 zł

Cena regularna: 371,99 zł

Wagon platforma DDm do transportu aut H0-1:87 FS ep. V, ACME 40451
Wagon platforma DDm do transportu aut H0-1:87 FS ep. V, ACME 40451

285,99 zł

Cena regularna: 329,99 zł

Lotniskowiec U.S.S. TH.ROOSEVELT CVN-71 w 1:720, Italeri 5531
Lotniskowiec U.S.S. TH.ROOSEVELT CVN-71 w 1:720, Italeri 5531

71,99 zł

Cena regularna: 81,99 zł

Czołg M60A3 1:35, Italeri 6582
Czołg M60A3 1:35, Italeri 6582

104,99 zł

Cena regularna: 129,99 zł

Czołg T-34/85 1:35 Korean War, Italeri 6585
Czołg T-34/85 1:35 Korean War, Italeri 6585

115,99 zł

Cena regularna: 146,99 zł

szt.
Czołg Sherman M4A3E8 1:35 Korean War, Italeri 6586
Czołg Sherman M4A3E8 1:35 Korean War, Italeri 6586

111,99 zł

Cena regularna: 139,99 zł

szt.
Wagon towarowy Tds H0-1:87 SBB ep. VI, Roco 76584
Wagon towarowy Tds H0-1:87 SBB ep. VI, Roco 76584

177,99 zł

Cena regularna: 197,99 zł

szt.
Wagon towarowy Habbiins H0-1:87 SETG ep. VI, Roco 77131
Wagon towarowy Habbiins H0-1:87 SETG ep. VI, Roco 77131

198,99 zł

Cena regularna: 210,99 zł

szt.
3 wagony samowyładowcze Fals H0-1:87 OBB (Rail Cargo Austria) ep. VI, Roco 77019
3 wagony samowyładowcze Fals H0-1:87 OBB (Rail Cargo Austria) ep. VI, Roco 77019

374,99 zł

Cena regularna: 417,99 zł

Wagon towarowy cysterna Zw H0-1:87 DR ep. III, Tillig 76673
Wagon towarowy cysterna Zw H0-1:87 DR ep. III, Tillig 76673

124,99 zł

Cena regularna: 142,99 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania (FAQ)

Jak złożyć zamówienie przeczytasz tu - https://hobbylandia.pl/pl/i/Jak-zlozyc-zamowienie/5

Numer konta znajdziesz w zakładce Kontakt - https://hobbylandia.pl/pl/i/Kontakt/10. Termin płatności - 3 dni od daty złożenia zamówienia.

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie (liczba sztuk lub zestawów):

  • towar wyprzedany – chwilowo 0 sztuk w sklepie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: 788 522 236, 537 553 598.
  • ostatnia sztuka – 1 sztuka,
  • na wyczerpaniu – 2 sztuki, 
  • dostępny – 3 i więcej sztuk, dokładna liczba jest podana.
  • na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt (o ile jest dostępny w hurtowni/u producenta) - skontaktuj się z nami drogą e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: 788 522 236, 537 553 598, by dowiedzieć się o możliwości/terminie realizacji zamówionych towarów. NIE jest to status produktów dostępnych w sklepie od ręki.
  • spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  • wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.
  • powiadom o dostępności – automatyczna opcja, którą udostępnia oprogramowanie naszego sklepu. System sklepu automatycznie wysyła powiadomienia na podany przez Ciebie adres e-mail jedynie po zmianie stanu dostępności produktu w sklepie. Nie kontaktujemy się z klientami przypadku zapisania się na "listę oczekujących".

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. Jeśli zamawiasz bez rejestracji konta, możesz sprawdzić status zamówienia po wpisaniu kodu weryfikacyjnego, który jest wysyłany na podany w zamówieniu adres e-mail.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail wiadomość z linkiem, który należy kliknąć, by potwierdzić zamówienie. Po tym jak zamówienie zostanie potwierdzone i opłacone rozpoczniemy jego realizację. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin wysyłki produktów dostępnych na stanie sklepu liczony jest od daty zaksięgowania płatności.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika również z dostępności produktów oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

Oferowane przez nasz sklep internetowy formy dostawy to:

  • paczka priorytetowa (Poczta Polska),
  • przesyłka paczkomatowa (Paczkomaty InPost),
  • przesyłka kurierska (Kurier InPost),
  • odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę? 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. Darmowa dostawa do paczkomatu dla zamówień od 500 zł (dla zamówień za przedpłatą).

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, operator płatności PayU),
  • płatność przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym (gotówka, karta płatnicza).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście. W tym celu zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, znajdującego się w Poznaniu pod adresem ul. Śniadeckich 1. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Czym jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę bez VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury możesz umieścić również w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być wysłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz zmieniać swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go do systemu sklepu modyfikacja przez Klienta jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 788522236788522236.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo hobbylandia.poznan@gmail.com lub telefonicznie: 788522236, 788522236.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Dla wszystkich form dostawy udostępniamy numery przesyłek w postaci linków do śledzenia, które znajdziesz w wiadomości mailowej po wysyłce zamówienia.

W przypadku dostawy firmą InPost (przesyłki kurierskie i paczkomatowe) oraz Poczta Polska w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego z linkiem do śledzenia paczki. Dla przesyłek paczkomatowych wiadomość ta będzie wysłana również przez przewoźnika. Dla użytkowników zarejestrowanych informacja o numerze przesyłki dostępna jest również w panelu klienta. Jeśli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta status przesyłki możesz sprawdzić po kliknięciu w link w wiadomości o zmianie statusu zamówienia na "wysłane".

Paczki priorytetowe wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej możesz również śledzić na stronie przewoźnika pod tym adresem.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 788522236, 788522236.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru wraz ze złożeniem w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący. 
Prosimy jednak o przemyślane zakupy i zapoznanie się z opisami, które zawierają niezbędne informacje o produkcie, w tym skalę / rozmiar, materiał oraz ewentualne ostrzeżenia.
W razie pytań lub wątpliwości na temat sprzedawanych przez nas towarów, prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Hobbylandia Sp. z o.o., NIP: 7831756201

ul. Św. Marcin 29/8

61-806 Poznań

tel.: +48 788 522 236, +48 537 553 598

e-mail: hobbylandia.poznan@gmail.com

Sklep internetowy Shoper.pl