Promocje
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania (FAQ)

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie (liczba sztuk lub zestawów):

  • towar wyprzedany – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: +48 537 553 598.
  • dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt (o ile jest dostępny na stanie dystrybutora / producenta) - skontaktuj się z nami drogą e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: +48 537 553 598.
  • spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  • wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Po tym jak zamówienie zostanie potwierdzone i opłacone rozpoczniemy jego realizację. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin wysyłki produktów dostępnych na stanie sklepu liczony jest od daty zaksięgowania płatności.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika również z dostępności produktów oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

Oferowane przez nasz sklep internetowy formy dostawy to:

  • paczka priorytetowa (Poczta Polska),
  • przesyłka paczkomatowa (Paczkomaty InPost),
  • przesyłka kurierska (Kurier InPost),
  • odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę? 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Darmowa dostawa dla zamówień od 500 zł.

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • płatność przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym (gotówka, karta płatnicza).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście. W tym celu zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, znajdującego się w Poznaniu pod adresem ul. Śniadeckich 1. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Czym jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę bez VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść również w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być wysłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 537 553 598.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 537 553 598.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Dla wszystkich form dostawy udostępniamy numery przesyłek w postaci linków do śledzenia.

W przypadku dostawy firmą InPost (przesyłki kurierskie i paczkomatowe) w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego z linkiem do śledzenia paczki. Wiadomość ta będzie wysłana przez przewoźnika. Informacja o numerze przesyłki dostępna jest również w panelu klienta dla użytkowników zarejestrowanych. Jeżeli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta status zamówienia możesz sprawdzić po kliknięciu w link (na dole wiadomości o zmianie statusu).

Paczki priorytetowe wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej prosimy śledzić pod tym adresem.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 537 553 598.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru wraz ze złożeniem w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 
Prosimy jednak o przemyślane zakupy i zapoznanie się z opisami, które zawierają niezbędne informacje o produkcie, w tym skalę / rozmiar, materiał oraz ewentualne ostrzeżenia.
W razie pytań lub wątpliwości na temat sprzedawanych przez nas towarów, prosimy o kontakt przed transakcją.
Koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący. 

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Hobbylandia Sp. z o.o.

ul. Śniadeckich 1

60-773 Poznań

tel.: +48 537 553 598

e-mail: admin@hobbylandia.pl

Sklep internetowy od home.pl