Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Jak złożyć zamówienie przeczytasz tu - https://hobbylandia.pl/pl/i/Jak-zlozyc-zamowienie/5
Numer konta znajdziesz w zakładce Kontakt - https://hobbylandia.pl/pl/i/Kontakt/10. Termin płatności - 3 dni od daty złożenia zamówienia.
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie (liczba sztuk lub zestawów):
- towar wyprzedany – chwilowo 0 sztuk w sklepie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: 788 522 236, 537 553 598.
- ostatnia sztuka – 1 sztuka,
- na wyczerpaniu – 2 sztuki,
- dostępny – 3 i więcej sztuk, dokładna liczba jest podana.
- na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt (o ile jest dostępny w hurtowni/u producenta) - skontaktuj się z nami drogą e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: 788 522 236, 537 553 598, by dowiedzieć się o możliwości/terminie realizacji zamówionych towarów. NIE jest to status produktów dostępnych w sklepie od ręki.
- spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
- wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.
- powiadom o dostępności – automatyczna opcja, którą udostępnia oprogramowanie naszego sklepu. System sklepu automatycznie wysyła powiadomienia na podany przez Ciebie adres e-mail jedynie po zmianie stanu dostępności produktu w sklepie. Nie kontaktujemy się z klientami przypadku zapisania się na "listę oczekujących".
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. Jeśli zamawiasz bez rejestracji konta, możesz sprawdzić status zamówienia po wpisaniu kodu weryfikacyjnego, który jest wysyłany na podany w zamówieniu adres e-mail.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail wiadomość z linkiem, który należy kliknąć, by potwierdzić zamówienie. Po tym jak zamówienie zostanie potwierdzone i opłacone rozpoczniemy jego realizację. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin wysyłki produktów dostępnych na stanie sklepu liczony jest od daty zaksięgowania płatności.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika również z dostępności produktów oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
Oferowane przez nasz sklep internetowy formy dostawy to:
- paczka priorytetowa (Poczta Polska),
- przesyłka paczkomatowa (Paczkomaty InPost),
- przesyłka kurierska (Kurier InPost),
- odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. Darmowa dostawa do paczkomatu dla zamówień od 500 zł (dla zamówień za przedpłatą).
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line, operator płatności PayU),
- płatność przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym (gotówka, karta płatnicza).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście. W tym celu zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, znajdującego się w Poznaniu pod adresem ul. Śniadeckich 1. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.
Co to są kupony rabatowe?
W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Czym jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę bez VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury możesz umieścić również w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być wysłane zamówienie.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz zmieniać swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go do systemu sklepu modyfikacja przez Klienta jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 788522236, 788522236.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo hobbylandia.poznan@gmail.com lub telefonicznie: 788522236, 788522236.
Gdzie jest moja przesyłka?
Dla wszystkich form dostawy udostępniamy numery przesyłek w postaci linków do śledzenia, które znajdziesz w wiadomości mailowej po wysyłce zamówienia.
W przypadku dostawy firmą InPost (przesyłki kurierskie i paczkomatowe) oraz Poczta Polska w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego z linkiem do śledzenia paczki. Dla przesyłek paczkomatowych wiadomość ta będzie wysłana również przez przewoźnika. Dla użytkowników zarejestrowanych informacja o numerze przesyłki dostępna jest również w panelu klienta. Jeśli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta status przesyłki możesz sprawdzić po kliknięciu w link w wiadomości o zmianie statusu zamówienia na "wysłane".
Paczki priorytetowe wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej możesz również śledzić na stronie przewoźnika pod tym adresem.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 788522236, 788522236.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji