Promocje
Wagon platforma Sggmrss 90 H0-1:87 Touax (DFDS i Van Dijk) ep. VI, ACME 40387
Wagon platforma Sggmrss 90 H0-1:87 Touax (DFDS i Van Dijk) ep. VI, ACME 40387

449,99 zł

Cena regularna: 518,99 zł

zestaw
Wagon sypialny Typ WLABm TEN H0-1:87 SBB ep. V,  ACME 50594
Wagon sypialny Typ WLABm TEN H0-1:87 SBB ep. V, ACME 50594

324,99 zł

Cena regularna: 369,99 zł

Wagon sypialny Typ WLAB 32s w H0-1:87 OBB ep. V-VI,  ACME 52643
Wagon sypialny Typ WLAB 32s w H0-1:87 OBB ep. V-VI, ACME 52643

329,99 zł

Cena regularna: 371,99 zł

Wagon platforma DDm do transportu aut H0-1:87 FS ep. V, ACME 40451
Wagon platforma DDm do transportu aut H0-1:87 FS ep. V, ACME 40451

285,99 zł

Cena regularna: 329,99 zł

Lotniskowiec U.S.S. TH.ROOSEVELT CVN-71 w 1:720, Italeri 5531
Lotniskowiec U.S.S. TH.ROOSEVELT CVN-71 w 1:720, Italeri 5531

71,99 zł

Cena regularna: 81,99 zł

Czołg M60A3 1:35, Italeri 6582
Czołg M60A3 1:35, Italeri 6582

104,99 zł

Cena regularna: 129,99 zł

Czołg T-34/85 1:35 Korean War, Italeri 6585
Czołg T-34/85 1:35 Korean War, Italeri 6585

115,99 zł

Cena regularna: 146,99 zł

szt.
Czołg Sherman M4A3E8 1:35 Korean War, Italeri 6586
Czołg Sherman M4A3E8 1:35 Korean War, Italeri 6586

111,99 zł

Cena regularna: 139,99 zł

szt.
Wagon towarowy Tds H0-1:87 SBB ep. VI, Roco 76584
Wagon towarowy Tds H0-1:87 SBB ep. VI, Roco 76584

177,99 zł

Cena regularna: 197,99 zł

szt.
Wagon towarowy Habbiins H0-1:87 SETG ep. VI, Roco 77131
Wagon towarowy Habbiins H0-1:87 SETG ep. VI, Roco 77131

198,99 zł

Cena regularna: 210,99 zł

szt.
3 wagony samowyładowcze Fals H0-1:87 OBB (Rail Cargo Austria) ep. VI, Roco 77019
3 wagony samowyładowcze Fals H0-1:87 OBB (Rail Cargo Austria) ep. VI, Roco 77019

374,99 zł

Cena regularna: 417,99 zł

Wagon towarowy cysterna Zw H0-1:87 DR ep. III, Tillig 76673
Wagon towarowy cysterna Zw H0-1:87 DR ep. III, Tillig 76673

124,99 zł

Cena regularna: 142,99 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Spory

Do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami w przypadku umów sprzedaży zawieranych na odległość (internetowych umów sprzedaży) lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE służy internetowa platforma ODR. Celem ODR jest umożliwienie konsumentom korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 788 522 236.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Wyłączone z gwarancji i możliwości złożenia reklamacji są uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem przedmiotu. 
Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata. Dla przedsiębiorców rękojmia wyłączona.
 
UWAGA! Do każdego zakupu załączamy dowód sprzedaży, który jest podstawą do ewentualnej reklamacji lub zwrotu towaru. 
 
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem mailowym hobbylandia.poznan@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Hobbylandia Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29, lok. 8, 61-806 Poznań.
 
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  • imię i nazwisko Kupującego,
  • adres zamieszkania,
  • e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • dowód sprzedaży,
  • przedmiot reklamacji ze wskazaniem wszelkich okoliczności uzasadniających reklamację. 
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej (jeśli taki został podany). 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu (wymianę) lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: 788 522 236. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru wraz ze złożeniem w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący, czyli korzystając z przysługującego Ci prawa do zwrotu płacisz za wysyłkę. Przedmiot powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.

 
Ograniczenie prawa do odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny NIE przysługuje konsumentowi w przypadku:
  • gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 
1. Dokonując zwrotu towaru Klient dla przyśpieszenia procedury powinien przesłać do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru na nośniku trwałym (w formie papierowej lub elektronicznej), w którym podaje: 
- dane nabywcy, 
- numer zamówienia, 
- kopię dowodu sprzedaży, 
- dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość), 
- nazwę i liczbę towarów, które są zwracane, 
- numer konta bankowego, na który Klient chce, aby został dokonany zwrot ceny zakupu zwróconego towaru. 
2. Klient do zwracanego towaru dołącza oryginał dowodu sprzedaży. 
3. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób zgodnie z art. 34 ust. z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. 0.683 t.j.). Kupujący ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (używanie rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem). Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W takiej sytuacji, jeżeli konsument będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy. Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez przedsiębiorcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego. Dokonując zwrotu towaru Klient powinien zwrócić go wraz z oryginalnym opakowaniem producenta (dotyczy produktów sprzedawanych w opakowaniu firmowym), a także instrukcjami oraz wszelką inną dokumentacją załączoną do produktu. 
4. Klient zobowiązany jest do odesłania towaru niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego zakupu (poprzez wysłanie informacji zgodnie z danymi jak w pkt. 1 jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia tego oświadczenia). Koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący.
5. Zwrot kosztów zakupu następuje po otrzymaniu zwróconego towaru przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych. Oprócz równowartości ceny towaru zwracany jest także koszt wysyłki zamówienia do wysokości najtańszego sposobu dostarczenia oferowanego dla produktu przez przedsiębiorcę zgodnie z art. 33 ust. z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. 0.683 t.j.).
6. Towar oznaczony na stronach sklepu jako komplet lub zestaw należy odesłać w całości. Nieskuteczne jest odstąpienie Klienta i odesłanie tylko poszczególnych elementów składających się na komplet lub zestaw.  
 
Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy w sytuacjach gdy:
- otrzymał oświadczenie o zwrocie po upływie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przedmiotu do Kupującego,
- zakup Kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą,
- Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt wraz z całą zawartością opakowania (oraz w opakowaniu firmowym - dotyczy produktów sprzedawanych w opakowaniu firmowym). 

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (o ile nie zostało wysłane w formie elektronicznej przed wysyłką towaru), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w opakowaniu firmowym z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na podany numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Hobbylandia Sp. z o.o., NIP: 7831756201

ul. Św. Marcin 29/8

61-806 Poznań

tel.: +48 788 522 236, +48 537 553 598

e-mail: hobbylandia.poznan@gmail.com

Sklep internetowy Shoper.pl