Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Spory
Do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami w przypadku umów sprzedaży zawieranych na odległość (internetowych umów sprzedaży) lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE służy internetowa platforma ODR. Celem ODR jest umożliwienie konsumentom korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 788 522 236.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- imię i nazwisko Kupującego,
- adres zamieszkania,
- e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- dowód sprzedaży,
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem wszelkich okoliczności uzasadniających reklamację.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu (wymianę) lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: 788 522 236. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru wraz ze złożeniem w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący, czyli korzystając z przysługującego Ci prawa do zwrotu płacisz za wysyłkę. Przedmiot powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.
- gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt wraz z całą zawartością opakowania (oraz w opakowaniu firmowym - dotyczy produktów sprzedawanych w opakowaniu firmowym).
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (o ile nie zostało wysłane w formie elektronicznej przed wysyłką towaru), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w opakowaniu firmowym z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na podany numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.