Promocje
Rowerzyści, Preiser 10336, figurki H0-1:87
Rowerzyści, Preiser 10336, figurki H0-1:87
46,00 zł 41,00 zł
zestaw
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Spory

Do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami w przypadku umów sprzedaży zawieranych na odległość (internetowych umów sprzedaży) lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE służy internetowa platforma ODRCelem ODR jest umożliwienie konsumentom korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 537 553 598.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Wyłączone z gwarancji i możliwości złożenia reklamacji są uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem przedmiotu. 
Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata. Dla przedsiębiorców rękojmia wyłączona.
 
UWAGA! Do każdego zakupu załączamy dowód sprzedaży, który jest podstawą do ewentualnej reklamacji lub zwrotu towaru. 
 
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem mailowym hobbylandia.poznan@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Hobbylandia Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29, lok. 8, 61-806 Poznań.
 
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  • imię i nazwisko Kupującego,
  • adres zamieszkania,
  • e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • dowód sprzedaży,
  • przedmiot reklamacji ze wskazaniem wszelkich okoliczności uzasadniających reklamację. 
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej (jeśli taki został podany). 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: admin@hobbylandia.pl lub telefonicznie: +48 537 553 598. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru wraz ze złożeniem w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący.

Prosimy o odesłanie towarów tym samym sposobem, w jaki były dostarczone do Państwa.
Przedmiot powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.
 
Ograniczenie prawa do odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny NIE przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
 
1. Dokonując zwrotu towaru Klient dla przyśpieszenia procedury powinien przesłać do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy i woli zwrotu towaru na nośniku trwałym (w formie papierowej lub elektronicznej), w którym podaje: 
- dane nabywcy, 
- numer zamówienia, 
- kopię dowodu sprzedaży, 
- dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość), 
- nazwę i liczbę towarów, które są zwracane, 
- numer konta bankowego, na który Klient chce, aby został dokonany zwrot ceny zakupu zwróconego towaru. 
2. Klient do zwracanego towaru dołącza oryginał dowodu sprzedaży. 
3. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym zgodnie z art. 34 ust. z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. 0.683 t.j.). Dokonując zwrotu towaru Klient powinien zwrócić go wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, a także instrukcjami oraz wszelką inną dokumentacją załączoną do produktu. Zerwanie plomb producenta na opakowaniu jest traktowane jako użytkowanie towaru (nie dotyczy to procedury reklamacji). 
Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W takiej sytuacji, jeżeli konsument będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy. 
4. Klient zobowiązany jest do odesłania towaru niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego zakupu (poprzez wysłanie informacji zgodnie z danymi jak w pkt. 1 jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia tego oświadczenia). 
5. Zwrot kosztów zakupu następuje po otrzymaniu zwróconego towaru przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu towaru. Oprócz równowartości ceny towaru zwracane są także koszty wysyłki zamówienia do wysokości najtańszego sposobu dostarczenia oferowanego dla produktu przez przedsiębiorcę zgodnie z art. 33 ust. z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. 0.683 t.j.).
6. Towar oznaczony na stronach sklepu jako komplet lub zestaw należy odesłać w całości. Nieskuteczne jest odstąpienie Klienta i odesłanie tylko poszczególnych elementów składających się na komplet lub zestaw.  
 
Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy w sytuacjach gdy:
- otrzymał oświadczenie o zwrocie po upływie 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu do Kupującego,
- zakup Kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą,
- Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (o ile nie zostało wysłane w formie elektronicznej przed wysyłką towaru), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Hobbylandia Sp. z o.o.

ul. Śniadeckich 1 lok. V

60-773 Poznań

tel.: +48 537 553 598

e-mail: hobbylandia.poznan@gmail.com

Sklep internetowy od home.pl