Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zakupy na skróty: 1. koszyk - 2. twoje dane - 3. podsumowanie - 4. potwierdzenie złożenia zamówienia
UWAGA! Produkty z oznaczeniem "na zamówienie" (zapytaj o dostępność) są sprowadzane pod indywidualne zamówienie. Możliwość dodania produktu do koszyka NIE oznacza dostępności w sklepie - https://hobbylandia.pl/pl/produkty-na-zamowienie
- nie musisz się rejestrować, by złożyć zamówienie, ale podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest konieczne. Informacje o zamówieniu zawsze otrzymujesz na podany adres mailowy.
- wyszukiwarka obsługuje tylko prawidłowo napisane słowa i wyrazy. Pisownia ma znaczenie. Marnie szukać błędnych haseł typu "sównica". Jeśli znasz numer katalogowy modelu wystarczy go wpisać.
- każdy produkt ma opis i zdjęcia - czytaj, przeglądaj produkty powiązane (pod opisem), sprawdzaj ceny i dostępność, zadawaj pytania.
- by zamówić dodaj "do koszyka" i wybierz przycisk "złóż zamówienie" lub "kontynuuj zakupy", by dodać kolejne produkty,
- w koszyku sprawdź liczbę i rodzaj zamawianych produktów, czas wysyłki, wybierz sposób dostawy i płatności, kliknij "zamawiam i płacę",
- podaj dane kontaktowe i adres wysyłki, jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i chcesz złożyć zamówienie bez utworzenia konta w sklepie. Możesz (ale wcale nie musisz) utworzyć konto w trakcie składania zamówienia lub zarejestrować się z użyciem konta Facebook lub Google (gmail.com).
- przejdź do podsumowania i sprawdź poprawność danych,
- wybierz "potwierdzam zakup i zgadzam się zapłacić ostateczną kwotę". Termin opłaty wynosi 3 dni od daty złożenia zamówienia. Jak zapłacić za zamówienie przeczytasz w zakładce Formy płatności.
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO DO PRZELEWU TRADYCYJNEGO:
PL 88 1090 1447 0000 0001 3431 9995 Santander Bank Oddział 5 w Poznaniu,
TYTUŁ PRZELEWU: numer zamówienia
- po złożeniu zamówienia na ekranie zobaczysz potwierdzenie. Kopię tej wiadomości otrzymasz również na podany adres e-mail (czasami wiadomości trafiają do folderu Spam). UWAGA! Jeśli w ciągu 10-15 minut od złożenia zamówienia nie otrzymasz wiadomości ze sklepu, skontaktuj się z nami, by zmienić adres e-mail przypisany do zamówienia. Wszystkie informacje o zamówieniu są wysyłane drogą mailową, wystarczy prawidłowo podać ważny adres e-mail.
Proces zakupowy: instrukcja krok po kroku
Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- kliknij na nazwę produktu z listy by znaleźć szczegółowe informacje na jego temat wraz z informacją o dostępności - przeczytaj uważnie, gdyż niektóre produkty sprowadzamy na zamówienie,
- jeżeli produkt jest dostępny na zamówienie - skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się o możliwości i terminie realizacji,
- dla produktów dostępnych - sprawdź liczbę, która jest podana również w postaci sztuk. Nie ma możliwości złożenia zamówienia na większą liczbę produktów, niż posiadamy w tej chwili na stanie sklepu.
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapisać produkty w przechowalni. Możesz zarejestrować się w trakcie składania zamówienia lub złożyć zamówienie BEZ rejestracji konta.
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu możesz dodać go do koszyka klikając "do koszyka".
Po kliknięciu w nazwę zobaczysz kartę produktu:
Po kliknięciu przycisku "do koszyka" na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający dodanie produktu do koszyka:
- kliknij szary przycisk "Kontynuuj zakupy" by dodać inne produkty lub przejdź do koszyka wybierając przycisk "Złóż zamówienie".
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz wybrane produkty wraz z ich liczbą i terminem wysyłki:
- możesz zmienić wartość w kolumnie ilość oraz przeliczyć koszt zamówienia lub usunąć wybrane produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności, sprawdź całkowity koszt zamówienia,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy zaznacz pole "Mam kupon rabatowy" i wprowadź w nim kod rabatowy,
- potwierdź wybrane opcje klikając "zamawiam i płacę". Pamiętaj, że złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
Krok 3 - Składanie zamówienia
Po kliknięciu przycisku "zamawiam i płacę" zostaniesz przekierowany na poniższą stronę:
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się", by utworzyć konto w sklepie lub złóż zamówienie bez rejestracji konta. Użytkownicy zarejestrowani mogą korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów w panelu klienta,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość zapisywania produktów w przechowalni (tzw. wish list),
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych (program lojalnościowy).
- wprowadź poprawne i pełne dane do wysyłki. Adresy paczkomatów (jeśli wybrałeś tę opcję dostawy) wyświetlają się po wprowadzeniu danych adresowych.
- aby wysłać zamówienie na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- wybierz opcję "firma", by otrzymać fakturę (faktura bez VAT).
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi",
- zapoznaj się z Regulaminem i Polityką Prywatności naszego sklepu. Zaakceptuj wspomniane dokumenty, jeżeli zgadzasz się z zawartymi w nich postanowieniami.
- kliknij "Podsumowanie" - zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji z możliwością wprowadzenia zmian:
- sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają. W tym kroku możesz samodzielnie zmienić numer telefonu, sposób dostawy i opłaty.
- potwierdź zakup klikając zielony przycisk. Zostaniesz przekierowany na stronę z potwierdzeniem, gdzie zobaczysz numer zamówienia. Potwierdzenie otrzymasz również na podany adres mailowy. Odbierz wiadomość i kliknij link potwierdzający złożenie zamówienia. Poniżej widzisz przykładową wiadomość potwierdzającą zamówienie.
Dalsze informacje na temat realizacji zamówienia otrzymasz na adres mailowy.
UWAGA! Jeśli wybierasz płatność przelewem tradycyjnym status zamówienia "oczekiwanie na płatność" ulegnie zmianie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Pamiętaj, że przelewy tradycyjne są księgowane w dniach roboczych.
Po otrzymaniu wpłaty i skompletowaniu przesyłki zamówienie zostanie wysłane.
Numery przesyłek będą udostępnione w postaci linku na podany w zamówieniu adres mailowy.